Ikke kategoriseret

Som en lille

Herunder er der lavet en eksempel på en af de mange kundetyper, som Atami Sushi kan have.
Det skal understreges at denne Persona ikke er ensbetydende med, at alle kunder er sådan.
Det vigtigste punkter er Grunde til valg og fravælgelse, og hvilke platforme kunder bruger.
Demografi og navn er et eksempel for at illustrere.

Personlig konklusion
Som en lille afrunding på den personlige del, vil jeg konkluderer at jeg har lært en hel masse.
Det har virkelig været et spændende forløb hos Moonstar Webdesign. Jeg har lært at arbejde
med mine kompetencer fra studiet i praksis. Det har været perfekt at prøve det i praksis.
Udover det har jeg lært en masse nyt hos Moonstar Webdesign af Kasim Kara. Jeg har blandt
andet fundet ud af hvordan det er at arbejde ca. 37 timer om ugen, jeg har fået en
fornemmelse af hvordan det er at komme ud på arbejdsmarked indenfor mit fag. Det har
været rigtig godt og få prøvet mine kompetencer i praksis. Jeg har lært en masse nyt omkring
hjemmesider og webshops inden for WordPress. Jeg har også lært en masse nyt omkring
SoMe både paid og organic SoMe. Jeg har også lært en masse omkring SEO og om hvordan
det fungerer ude i en virksomhed. Udover det har jeg lært en masse omkring arbejdslivet og
hvordan det fungerer. Jeg har også lært hvordan det er at arbejde med direkte salg.
Alt i alt vil jeg konkluderer at det har været rigtig spændende og lærerigt for mig. Jeg har
virkelig udviklet mig meget fra starten af praktikperioden til slut.

Atami Sushi er gældene på facebook og instagram, dette har de været i meget lang tid cirka
siden 2017. De lægger i posts regelmæssigt, men i stedet kan det variere meget hvor længe
der går før der kommet et nyt post. Derudover har Atami Sushi’s posts være meget
produktorienteret. Det vil sige at de på deres posts har fokuseret på at vise deres produkt
frem, og i denne sammenhæng er deres produkt deres Sushi. Deres strategi har været med
vægt på at sælge, og det fører dermed til at man liker opslagene nogle par gange, men stopper
efterfølgende fordi det er det samme. Dette ser man også på deres likes som er ret lave, og der
er nærmest ingen kommentare til opslagene. Ind imellem har de fået lavet opslag til
højtider/sæsoner, hvor det ikke har været så produkt/salgsorienteret. I de opslag/posts kan det
ses, at interessen er større, og at aktiviteten hos kunderne dermed er steget. Dog er denne
strategi ikke noget Atami Sushi har kunne fortsætte med, da der ikke altid er en højtid de har
kunne køre på.