Tabellen ovenover er få eksempler på, hvad man kan gøre. Der er mange flere kundetyper og interesser hos kunderne som Atami Sushi vil kunne nå ud til. Der er nærmest ingen grænser for ideerne, da fordelen ved en så bred kundekreds er at ideer kan altid findes. De løsningsforslag på creative content, som jeg er kommet med vil give god interaktion hos kunderne. Eksempelvis vil kunder som interessere sig for sport, skrive i kommentaren om hvad deres gæt på scoren er. Og det vil skabe en stemning i kommentarfeltet blandt kunderne. Konkluderende for hvordan Atami Sushi kan optimere deres SoMe er disse ting: kende kunderne, god planlægning i form af content kalender og mere creative content. Der kan sættes en regel som er 20-80 reglen, hvor 20% af contenten er produkt/salgsorienteret, og 80% af contenten er underholdende, viden m.m. Det vil sige 80% creative content, som mine eksempler i tabellen ovenover.
Som nævnt ovenover har Atami sushi næsten kun fokuseret på linkbuilding (intern & ekstern). Det vil vi gerne lave om så deres SEO bliver rigtig stærk. Så det bliver mere professionelt og så de kommer længere oppe på googles søgemaskine – så de kan vækste deres salg af sushi. Derfor har vi udtænkt en strategi for search engine optimization for Atami sushi vi har valgt at fokusere på 5 punkter: 1) SEO basics 2) Keyword search 3) Technical SEO 4) On-page & Content 5) Off-page SEO De 5 punkter er taget ud fra vores SEO checkliste som kan ses nede ved bilag. Vi starter med SEO basics, hvor vi kigger på de mest basale ting altså vi starter med at sætte google analytics op så vi kan få noget data til fx målgruppeanalyse og til at se hvor længe folk bliver på vores hjemmeside (bounce rate). Det er vigtigt med data da det kan bruges til at omlægge strategier og se hvordan folk opholder sig på hjemmesiden. Derudover er det også her man opsætter sine plugins fx SEO plugin og andre nødvendige plugins. Man kan også lave et sitemap der kan fører til at bounce raten på siden stiger så man sørger for kunderne bliver på hjemmesiden i længere tid. Det næste vi fokuserer på er vores keywords – det er vigtigt at man bruger nøgleordene rigtigt så google læser præcis din hjemmesides ord først hvilket kan være med til at optimere ens SEO rigtigt meget. Indenfor vores keywords har vi fokuseret på at lave en “long tail keyword” udover vores søgeord – da de fleste sushi restauranter nok laver den samme form for SEO da de sælger det samme. Så vi vil ændre vores søgeord en lille smule i stedet for det fx bare hedder “sushi i vejle”. Derudover har vi valgt at fokuserer på at vores søgeord skal være de rigtige sidder på vores hjemmeside fx H1 og H2 det er nemlig sådan at google læser først H1 og H2 på hjemmesiderne. Vi har også fået vores søgeord til at gå igen.
Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness, scheduled posting to your WordPress :). Click Here:👉 https://stanford.io/3FXszd0